- Reklama -magazin
- Reklama -magazin

Železničářům se v loňském roce dařilo zlepšovat železniční infrastrukturu

Redakce doporučuje

Železnicím Slovenské republiky (ŽSR) se v loňském roce dařilo zlepšovat železniční infrastrukturu. Uvedl to generální ředitel ŽSR Miloslavy Havrila.

Stav infrastruktury není podle něj takový, jak by si lidé přáli. Měřící vlak vyhodnotil, že až třetina kolejí je v nevyhovujícím stavu. Situace se však postupně zlepšuje, pomohlo i dofinancování ve výši 57 milionů eur.

„Mohli jsme zrealizovat ty plánované výkony, které souvisejí s odstraňováním poruch. Přechodná omezení traťových rychlostí v průběhu celého roku kulminovala, celková délka se blížila k 200 kilometrům. Tu jsme ale snížili a dnes máme asi 107 kilometrů pomalých cest, které ale nemají až takový dopad na plnění grafikonu, jak tomu bylo dříve. Ty peníze mají obrovský přínos,“ řekl Havrila v bilančním rozhovoru pro Youtube kanál ministerstva dopravy.

Jelikož tyto opravy se děly zejména ve druhé polovině roku, přínos se podle něj výrazněji projeví až v roce 2022. Nelichotivé statistiky za uplynulý rok by se tak již neměly opakovat.

abstract moving train

„Rok 2021 je přelomový v tom, že tak nízké hodnocení jako nyní jsme nikdy neměli. Plnění grafikonu máme na úrovni 89 %, což je velmi výrazné neplnění, a to má dopad i na zpoždění vlaků. podílový grafikon. To svědčí o tom, že stav infrastruktury není takový, jak bychom si přáli,“ dodal Havrila.

- Reklama -magazin
- Reklama -PR článek

Nejnovější články

Jsou spořicí účty stále výhodné?

Spořicí účty patří k velmi tradičním a konzervativním nástrojům. Chudému obyvatelstvu Skotska začaly sloužit ke střádání menších částek už...
- Reklama -magazin

Více od autora

- Reklama -spot_img